Japonski McDonald’s je danes razkril novo poslovno strategijo, ki se bo osredotočila na nižje cene. Tako so novost tri vrste burgerjev; jajce in sir, svinjina na žaru; šunka in solata. Cena burgerjev bo 200 jenov, v prodaji pa bodo prvič 26. oktobra.

CEO McDonald’s Japonska Sarah Casanova je dejala, da si stranke želijo večji razpon različnih velikosti menujev, ampak po dostopnih cenah. Največja veriga burgerjev na Japonskem ima trenutno težave z upadom prodaje zaradi konkurence, predvsem družinskih restavracij in praktičnih trgovin, ki imajo podaljšan delovni čas. Lanskoletni škandal (pretečen rok uporabe mesa in neužitni predmeti v hrani) je tudi precej škodil podobi McDonald’s-a na Japonskem.

 

Casanova je še dodala, da je to pomemben zasuk v strategiji, potem ko je leta 2005 firma predstavila artikle, ki so stali samo 100 jenov. McDonalds bo tako obdržal obstoječe nizke cene artiklov, da bodo stranke imele več izbire, ob tem pa bo za 500 jenov ponudil različne menuje, ki bodo vsebovali nove hamburgerje, servirane s pomfrijem ali piščančjimi kračicami in pijačo.

Hiru Mac (Lunch Mac), kateri so stali od 350 do 550 jenov se bodo tako končali, popusti na kosila bili sicer popularni, stranke pa so se pritoževale, da so bili na voljo samo med tednom in še to v času kosila. Novi seti za 500 jenov bodo tako na voljo kadarkoli, razen kadar so ure za malico, če pa bi ob tem času želeli set za kosilo, bi morali plačati 500 jenov in doplačilo.

McDonald’s Japonska je imel do julija že 18 mesecev upada prodaje, CEO Casanova  pa si z novo strategijo želi, da bi se prodaja in zadovoljstvo strank zvišali.

 

“Vidimo napredek in rast prodaje, ampak imamo še veliko dela za postoriti. Trenutno še nismo zadovoljni,” je še za konec povedala Casanova.

b-mcdonalds-a-20151016-870x653