Tehnologija napreduje, brez dvomov in brez zadržkov. Kje se lahko ustavimo? No, povsem logično bi bilo, da idejo o avopilotnih avtomobilih vsak sprejme po svoje, ampak dejstvo je, da lahko prav ta tehnologija, v dobrih 5ih letih precej šokira trenutno podobo v avtoindustriji.

Honda je včeraj napovedala, da bi lahko avtopilotne avtomobile na cesto spustila že leta 2002. Tako bi napovedala vojno še dvema avtomobilskima koncernoma iz Japonske, Toyoti in Nissanu, ki sta tudi že v razvojni fazi “samosvojih” vozil.

Napoved se je zgodila ravno pred začetkom avtomobilskega šova v Tokyu(naslednji teden), pomeni pa velik korak naprej v dirki s konkurenco, predvsem iz zahodne poloble.

Pri Googlu že testirajo avtopilotna vozila, kakor tudi Tesla in General Motors, medtem ko je Nissan obljubil, da bodo prva taka vozila na japonskih avtocestah vozila že leta 2016. V začetku meseca je Toyota predstavila vozilo, ki se lahko samo pelje  po avtocesti, leta 2020 pa naj bi bil že pripipravljen za prodajo.

Avto je prirejen Lexus GS, ki uporablja sofisticirane senzorje za navigacijo po cestah, vpadnicah in je sposoben prehitevanja ostalih vozill. V tem momentu je avto zmožen preklopiti na avtopilota, kadar je manj omejitev hitrosti.

Prejšni teden so pri Tesli, kjer izdelujejo visoko zmogljive električna vozila, že inštalirali nov program, ki avtom omogoča menjanje pasov, hitrosti in zaviranje. Avto lahko skenira za praznimi parkirišči, opozori voznika, kadar je prostor prazen in parallelno parkira.

General Motors, ki skupaj s Hondo razvijajo sistem za gorilne celice, tudi upa, da bo lahko avtopilotna vozila dal v prodajo leta 2017.

Honda in GM razmišljata o tem, da bi razširila sodelovanje pri raziskavah in razvoju, predvsem samovozečih tehnologijah in drugih stvareh.

19225a1f5abccc03e38e43316ab34eef292dd4e0